مجله گوناگون | ||
زیارت قبر حسین یکی از بزرگ ترین اعمال است
زیارت قبر حسین نزد آنها تنها از حج بزرگتر نیست بلکه از هر عملی بهتر است؛ روایات آنها آمده که " زیارت قبر حسین یکی از بزرگترین اعمال است.([1])
در روایت دیگر " از محبوبترین اعمال زیارت قبر حسین است.([2])
حتی مجلسی بابی تحت عنوان « زیارت قبر حسین از هر عملی بهتر است » باز کرده و روایات فراوانی در این مورد ذکر کرده است.([3])
اینگونه احکام خدای متعال را فراموش میکنند و بدون دلیل و فقط به خاطر اوهام و خیالات آخوندها این همه ارزش را برای قبور و گنبدها قایل میشوند، آنرا بهترین اعمال میدانند، آیا این کار، قانونگذاری کردن در دین نیست و دخالت در اموری نیست که حق ندارند در آن دخالت نمایند.
کربلا از کعبه بهتر است
قبله مسلمانان، مقدسترین اماکن و بهترین بقعه مسجد الحرام است، محل آرامش قلب مؤمنین میباشد و جایی است که طواف تنها در آن مشروع است... جایی که خدا آنرا مکانی امن و امان برای مردم قرار داده... و کنگرهی سالانه مسلمین و قبلهای است که به آن رو میکنند... شیعه اثنی عشریه در مورد این مکان مبارک میگویند: به نسبت کربلا تکه زمین بی ارزشی است.
پشت پرده خبرهایی است..... گردهمایی سالانه مسلمانان در این مکان پاک و مقدس بستر دشمنان را ناهموار کرده است، به هم رسیدن مسلمانان و سفارشاتشان به هم، شیعه را ضعیف و نحیف کرده است
برای رسیدن به هدف شومشان هر وسیلهای را اتخاذ کردند و از هر چیزی که مسلمانان را از خدا و شعایر دینی دور گرداند، به بحث و جستجو پرداختند و فهمیدند که راه هموار برای این هدف شوم ایجاد تشیع است، گفتند: قبر حسین از هر مکانی حتی از کعبه یعنی قبله مسلمانان نیز بهتر است و برای توجیه کار خود به ساختن روایات دروغ و بی اساسی شروع کردند و همهی آنها را با بهتان به اهل بیت نسبت دادند... طوری که قلوب غافلان و عقل جاهلان را فریب میداد و دنبالهروان هوا و آرزو و کینهتوزان و حاقدین و مبتدعین و هر کسی که خواهان تفرق و از هم گسیختگی در دین بود به آن گرایش پیدا میکرد.
زیارت قبر حسین یکی از بزرگ ترین اعمال است
زیارت قبر حسین نزد آنها تنها از حج بزرگتر نیست بلکه از هر عملی بهتر است؛ روایات آنها آمده که " زیارت قبر حسین یکی از بزرگترین اعمال است.([1])
در روایت دیگر " از محبوبترین اعمال زیارت قبر حسین است.([2])
حتی مجلسی بابی تحت عنوان « زیارت قبر حسین از هر عملی بهتر است » باز کرده و روایات فراوانی در این مورد ذکر کرده است.([3])
اینگونه احکام خدای متعال را فراموش میکنند و بدون دلیل و فقط به خاطر اوهام و خیالات آخوندها این همه ارزش را برای قبور و گنبدها قایل میشوند، آنرا بهترین اعمال میدانند، آیا این کار، قانونگذاری کردن در دین نیست و دخالت در اموری نیست که حق ندارند در آن دخالت نمایند.
کربلا از کعبه بهتر است
قبله مسلمانان، مقدسترین اماکن و بهترین بقعه مسجد الحرام است، محل آرامش قلب مؤمنین میباشد و جایی است که طواف تنها در آن مشروع است... جایی که خدا آنرا مکانی امن و امان برای مردم قرار داده... و کنگرهی سالانه مسلمین و قبلهای است که به آن رو میکنند... شیعه اثنی عشریه در مورد این مکان مبارک میگویند: به نسبت کربلا تکه زمین بی ارزشی است.
پشت پرده خبرهایی است..... گردهمایی سالانه مسلمانان در این مکان پاک و مقدس بستر دشمنان را ناهموار کرده است، به هم رسیدن مسلمانان و سفارشاتشان به هم، شیعه را ضعیف و نحیف کرده است
برای رسیدن به هدف شومشان هر وسیلهای را اتخاذ کردند و از هر چیزی که مسلمانان را از خدا و شعایر دینی دور گرداند، به بحث و جستجو پرداختند و فهمیدند که راه هموار برای این هدف شوم ایجاد تشیع است، گفتند: قبر حسین از هر مکانی حتی از کعبه یعنی قبله مسلمانان نیز بهتر است و برای توجیه کار خود به ساختن روایات دروغ و بی اساسی شروع کردند و همهی آنها را با بهتان به اهل بیت نسبت دادند... طوری که قلوب غافلان و عقل جاهلان را فریب میداد و دنبالهروان هوا و آرزو و کینهتوزان و حاقدین و مبتدعین و هر کسی که خواهان تفرق و از هم گسیختگی در دین بود به آن گرایش پیدا میکرد.
شیعه کربلا و قبور و مکانهای شرکآلود دیگر را به مکانهای مقدسی تبدیل کردند، اعلام داشتند که کوفه، قم و غیره حرم هستند در روایات آنها آمده که کوفه حرم خدا، رسول خدا و امیر المؤمنین علی بن ابی طالب است و هر نمازی در آن به اندازه هزار نماز در جایی دیگر ثواب دارد و هر درهم صدقه در آن ارزش هزار درهم در جای دیگر دارد.([4])
و از جعفر روایت کردهاند که گفته: خداوند حرمی به نام مکه دارد، پیامبر صلی الله علیه وسلم حرمی به نام مدینه دارد، امیرالمؤمنین حرمی به نام کوفه دارد و ما نیز حرمی به نام قم داریم[5].
یکی از علل قداست قم وجود قبر فاطمه بنت موسی بن جعفر (امام هشتم) در آنجا است.([6])
یکی از روایات آنها میگوید: در قم فرزند یکی از دخترانم وجود دارد هر کس آنرا زیارت کند جنت برای او است.([7])
علی بن حسن میگوید: بیست و چهار هزار سال قبل از خلق زمین کعبه و قرار دادن آن به عنوان حرم، خداوند کربلا را به عنوان حرم امن و مبارکی قرار داده است، و آنرا مقدس کرده و در آن برکت گذاشته است و مدام این قداست ادامه مییابد تا خداوند آنرا بهترین و مقدسترین مکان در جنت قرار میدهد و بهترین مکانی است که اولیاء در آن اسکان گزیدهاند.([8]) تقدیس زمین کربلا بدین خاطر است که جسد حسین شهید را درخود گرفته و تا در آن خاک باقی بماند بر قداستش افزوده میشود.
آیا بیست و چهار هزار سال قبل از خلق کعبه، حیسن در کربلا دفن شده بود؟ یا اینکه برای استقبال از آن مدتهای مدید است که خود را آماده کرده؟ اگر کربلا به خاطر قبر حسین تقدیس یافته پس چرا مدینه به خاطر وجود جسد پاک و نورانی حضرت محمد تقدیس نمییابد؟ آیا این تناقص آشکاری در مذهب شیعه نیست؟ اما مثل اینکه این دروغها به خاطر تقدیس کربلا نیست بلکه میخواهند علیه امت اسلامی توطئه و دسیسه به کار گیرند، و دین اسلام را نابود سازند.
روایات فراوانی نزد آنها وجود دارد که کربلا را بر کعبه ترجیح میدهند.
با بیان کردن مقداری از این روایات اسطورهای و خرافی که مقایسهای است بین کربلا و کعبه به سخافت و بیعقلی آنها پی میبریم چه رسد به بیدینی آنها.
جعفر میگوید: زمین کعبه گفت: چه زمینی مثل من است؟ در حالی که خانهای بر روی من ساخته شده و از هر جایی مردم به سوی من میآیند و خداوند مرا حرم امنی قرار داد است. خداوند به سوی او وحی کرد، نه، من کربلا را بر تو تفضیل دادهام و ارزش تو در مقایسه با کربلا مانند سوزنی است که در بحر انداخته میشود، اگر خاک کربلا نباشد تو را تفضیل نمیدادم و اگر کربلا تو را در خود نمیگرفت هرگز تو را نمیآفریدم و هرگز خانهای را نمیساختم که به آن افتخار شود، ساکت شو و در مکانت توقف کن و همچو دنباله ضعیف و متواضعی باش و تکبر نکن و خودت را با کربلا مقایسه نکن و الا به آتش جهنم پرت خواهی شد.([9])
اما همانگونه که روایات شیعه میگویند: کعبه نصیحت و سفارشات خداوند را قبول نکرد!! و برای کربلا متواضع نشد، و همچو دنباله ضعیفی برای او نشد، بدین علت عقوبت را بر خود حلال کرد، حتی همانگونه که میگویند: این عقوبت برای هر زمینی غیر از کربلا به وقوع پیوست.
روایات آنها میگویند: هیچ آب و زمینی وجود ندارد مگر اینکه به عقوبت ترک تواضع برای خدا دچار شد، و این حالت ادامه داشت تا اینکه خداوند، مشرکین را بر کعبه مسلط ساخت و آب ترش و تلخی به سوی زمزم فرستاد تا طعم و مزه آنرا فاسد کرد.([10])
اما کربلا از این عقوبت نجات یافت و افتخار میکرد و میگفت: من زمین پاک، مقدس و مبارک پروردگار هستم، در خاک و آب من شفا وجود دارد و این هیچ افتخاری نیست.([11])
این بخشی از ادعاهای شیعه است در مورد کعبه، همه این روایات و تحلیل در مورد آنها به کتاب مخصوصی نیاز دارد، اما تمام روایات چون فقط هزیان و دروغ و سخن دیوانهها هستند تاب و تحمل مناقشه ندارند، اگر آنرا در کتابهای معتمد آنها نمییافتم، و روایات فراوانی دال بر آن نبودند، هرگز آنها را مطرح نمی کردم.... البته این دروغ و افترائات نسبت به اهل بیت و منزلت آنها، اسائهی ادب است، گمان میکنند که محبت اهل بیت را در دل دارند و پیرو آنها هستند، اما بزرگترین دشمن اهل بیت هستند، چون این یکی از فضائح دین شیعه است که چوبش را اهل بیت می خورند و اگر مثقف و متفکر شیعی به آنها نگاه کند سر انجامی جز کفر و الحا به بار نمی آورد.
این اسطورهگران و خرافهپرستان سرانجام با شکست مواجه شدند و به هیچ هدفی دست نیافتند، چون مسلمین به کربلا توجه نکردند و دست از کعبه بر نداشتند، تنها گروهی که عقل را تعطیل و تفکر را با تعصب از دیدن حق و حقیقت محروم کردهاند از این دروغها متأثر شدند و در نتیجه باید آنها را در وادی و سیاه چاله گمراهی پیدا کرد.
تا وقتی کتاب خدا بین مسلمین باشد هرگز مسلمانان به این خرافات و نقشهها فریب نمیخورند، مگر کسانی که کتاب خدا را پشت گوش خود قرار داده باشند و آنرا ترک کرده باشند، و تنها حقیقت را در سخنان آخوندها و شیوخ شیعه و طائفه آنها ببینند، هر چند در قرآن تأیید و شاهدی برای مذهب و ادعای آنها یافت نشود.
مردی که این خرافات را از امام جعفر روایت کرده، فردی است به نام صفوان جمال، ایشان همانطور که شیوخ شیعه گمان میکنند یکی از یاران امام بوده و نزد آنها معتبر است.([12])
ولی این روایت ساخته و پرداخته آخوندهای شیعه است چون در کتب اهل سنت چنین مرد و سندی دیده نمیشود و وجود خارجی ندارد، اگر چنین فردی وجود خارجی داشته باشد باید در میان افراد ضعیف و یا معتمد یادی از او میشد.
ملائکه از زائران قبر حسین استقبال میکنند و خدا با آنها گفتگو میکند
شیعه در بیان فضائل زیارت قبر حسین و امامان دیگر خیلی مبالغه کردهاند و حتی به درجهای رسیدهاند که نه عقل آنرا تصور میکند و نه انسان عاقل آنرا میپذیرد، جعفر آنها میگوید: هر کس از خانه به نیت زیارت حسین بیرون بیایید، خداوند برای هر قدمی که برداشته، حسنهای را برایش ثبت میکند..... ادامه میدهد تا جایی که میگوید: وقتی مناسک حج را به پایان برد... فرشتهای پیش او میآید و به او میگوید: من رسول و فرستاده خدا هستم، خداوند بر تو سلام میکند و خطاب به تو میفرماید: مژده باد خداوند از گناهان گذشتهات درگذشت.([13])
فرشتگان با زائران قبر حسین روبرو میشوند و سلام خدا را به آنها ابلاغ میکنند و باران بخشش را بر سر آنها فرو میریزند!!!
این ادعاها مافوق دیوانگی میباشند و خیلی از آن بزرگتر است که بر زبان خدا بهتان میسازند، گویا خداوند عزوجل با آنها گفتوگو میکند، روایات آنها میگوید:... اگر زایر قبر حسین سر قبرش میآید، خداوند با او گفتوگو میکند و میگوید: ای بندهام بخواه به تو میدهم، دعا کن میپذیرم.([14])
اینگونه بر زبان خدا دروغ میگویند و تنها کسانی چنین میکنند که ایمان ندارند؛ آنان که در مورد کلام خداوند مذهب اهل تعطیل را میپیمایند گمان میکنند که خداوند با زوار قبر حسین سحن میگوید.. براستی که این، دروغ بزرگ و بهتان خطرناکی است.
طبق عادت خود به این مقدار از افراط و گزافهگویی اکتفا ننمودند، بلکه گمان بردند که خداوند عزوجل همراه زائران قبر حسین را زیارت میکند. در بحار الانوار مجلسی روایت شده: خدا، فرشتگان، پیامبران، اولیاء و مؤمنین قبر حسین را زیارت میکنند.([15])
کلمه خطرناکی از دهانشان خارج شده و قلمهایشان چیز بدی را نوشته، براستی که آنان جز دروغ چیزی نمیگویند.
-----------------------------------------------------
([1])ـ کامل الزیارات، ص146، بحار الانوار، ج101، ص49.
([2])ـ کامل الزیارات، ص146، بحار الانوار، ج101، ص49.
([3])ـ بحار الانوار، ج101، ص49.
([4])ـ الوافی/باب فضل کوفه و مساجدها، ج8، ص215.
[5] معجم البلدان: 4/ 397
([6])ـ مشاهد العتره/عبد الرزاق، ص162.
([7])ـ بحار الانوار، ج102، ص2678.
([8])ـ بحار الانوار، ج101، ص107.
([9])ـ کامل زیارات، ص270، بحار الانوار، ج101، ص109.
([10])ـ کامل الزیارات، ص270، بحار الانوار، ج101، ص109.
([11])ـ کامل الززیارات، ص270، بحار الانوار، ج101، ص109.
([12])ـ معجم رجال الحدیث، ج9، ص121.
([13])ـ الطوسى/تهذیب التّهذیب، 2/14، ابن قولویه/کامل الزّیارات، ص13، ثواب الأعمال، ص51، وسائل الشیعة، 0/341-342.
([14])ـ کامل الزیارات، ص132، وسائل الشیعه، ج10، ص342، ثواب الاعمال، ص51.
([15])ـ بحار الانوار، ج100، ص258. [ شنبه 92/4/1 ] [ 7:54 عصر ] [ محمد صالح خبازی ]
|
||
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : night skin ] |